sobota, 25 czerwca 2011

Coś z niczego:):)

Ostatnio staram się robić kartki bądź cokolwiek innego z tego co akurat mam pod ręką a nie koniecznie do tego służy:) Do poniższych kartek wykorzystałam stare gazety i książki:) są one bardzo skromniutkie ale myślę że mają pewien urok.





Różyczki z recyklingu:):):) zalegała u mnie sterta starych gazet postanowiłam je jakoś wykorzystać. Efekt mi się spodobał więc powtórzyłam to ze starą książką:)



Wszystkie przeszycia są ręczne. zajęło mi to o wiele więcej czasu niż maszyną ale dało o wiele lepszy efekt myślę. To właśnie takie nie równe linie miejscami lekko splątana nitka dodaje ogromnego uroku:)

Fakt, że ostatnio moje zamiłowanie do tworzenia z tego co mam pod ręką można nazwać fascynacją postanowiłam zgłosić się z tymi pracami do wyzwania tematycznego # 29 w Szufladzie:)):)  

Pozdrawiam:):):)


 Zdjęcia mają trochę słabą jakość niestety ale myślę, że idzie na nich trochę zobaczyć:)

1 komentarz:

  1. Świetna fascynacja, też wykorzystuję w swoich pracach materiały " wtórne".Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń